niedziela, 25 listopada 2012

Angry Birds + Star Wars

Wspominałem już kiedyś o Angry Birds, pisałem nie dawno o Star Wars to teraz przyszedł czas na połączenie tych dwóch. Czasami, gdy nie czytam i nie oglądam filmów to sobie w coś zagram. A gdy jeszcze jest to połączenie dwóch fajnych tytułów w tym jeden filmowy, to czemu nie? Grałem w poprzednie części Angry Birds ale ta część jest najlepsza. Najciekawsza. W ogóle jest najfajniejsza. W tamte jakoś tak grałem, potem się mi nudziło i w gruncie rzeczy nie dokończyłem żadnej. Tą już raz przeszedłem a teraz biję tylko rekordy. Ale nie o grywalność tu chodzi. Mimo głupiej zasady w całej serii, super to połączyli z fabułą trzech części Gwiezdnych Wojen. Oczywiście tych starych ale mam nadzieję że później będą jeszcze te nowe. Zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz