piątek, 31 października 2014

Grawitacja

Nie jest to zwykły film sci-fi bo z fikcja ma 
chyba nie wiele wspólnego natomiast z 
nauką bardzo. Nie wszyscy mają szanse pracować
w kosmosie ale tych co tam są może spotkać
własnie coś takiego.

OCENY:
filmweb   6,8
imbd          8
moja          8

Nie chciałem tego filmu oglądać. Myślałem sobie: "Co ciekawego może się zdarzyć w przestrzeni kosmicznej bez kosmitów, podróży w czasie czy czymś podobnym i jeszcze w dodatku z tylko z dwoma aktorami? No i w dodatku ta aktorka co tylko w głupkowatych komediach gra..." Ogólnie założyłem że to będzie żenada bez nawet obejrzenia trailera. To był błąd. Film jest bardzo dobry, nawet świetny. Chociaż znam kogoś kto zasnął zaraz w pierwszej połowie... Nie ma tu politycznej intrygi ani nieznanej cywilizacji z innej planety, jest tylko nieprzewidziane zdarzenie z którym musi sobie poradzić kobieta. A kobieta wiadomo naczynie słabsze i wątłe ale aby przeżyć musi walczyć ze swoimi słabościami. Widać nie tylko na ziemi człowiek musi z tym walczyć. Sandra Bullock całkowicie odmieniła u mnie swój wizerunek. Nie jest jakąś heroiną ale jednak coś potrafi oprócz wydurniania się. Polecam film wszystkim co lubią siedzieć w fotelu jak na szpilkach ale oczywiście bez pościgów i strzelanin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz