wtorek, 1 stycznia 2013

2013 - co ciekawego będzie

Rok się skończył i czekają mnie nowe fajne i głupie filmy. Postanowiłem przyjrzeć się premierom w 2013 roku i wyłapałem te najciekawsze pozycja, oczywiście moim zdaniem. 
Na początek film który nie bawem pojawi się na naszych dużych ekranach: 

Gangster Squad. Pogromcy mafii
 Uwielbiam Sean Penna a jeszcze gra w tym filmie ostatnie odkrycie - Ryan Gosling którego również bardo lubię od czasu "Drive". Jest to opowieść o grupię policjantów którzy chcąc pokonać groźnego mafioza postanawiają grać nie czysto i nagiąc trochę prawo. 
TRAILER

Wróg nr 1
Film ukazujący historie złapania Bin Ladena.

Mama
Horror gdzie maczał palce Guillermo Del Toro twórca "Labiryntu Fauna" i "Hellboya". Małżeństwo adoptuję dwie kilkuletnie siostry które zostały znalezione w lesie. Jak przetrwały same? Może nie były same?
TRAILER

Elysium
Kolejny film twórcy świetnego SCI-FI, jednego z najlepszych jakie widziałem - "Dystrykt 9" Neilla Blomkampa. Nie wiem za dużo o tej produkcji ale samo nazwisko reżysera wystarczy by iść na to do kina jak tylko się u nas pojawi. Boję się jedynie, jak to czasami bywa gdy reżyser zrobi karierę w swoim kraju że jego pierwszy film w Hollywood będzie beznadziejny. Zobaczymy.

Man of Steel
Jako fan komiksów wszelkiej maści, z niecierpliwością czekam na ten film. Marvel jedzie ostro z ekranizacjami swoich pomysłów ale DC robi małe kroczki. Nowe odsłony Batmana są świetne, czas więc zrobić coś równie dobrego z drugim swoim czołowym bohaterem.
TRAILER

Gra Endera
Chociaż trailera jeszcze nie ma to nie mogę się doczekać do tego filmu. Kiedyś, dawno temu czytałem książkę i... łoooo. Ogromne wrażenie na mnie zrobiła. Przyszłość, najazd obcych kosmitów i dzieci jako żołnierze. Jak to czytałem to sam byłem jeszcze dzieckiem. I mimo że wszystkiego nie pamiętam muszę to obaczyć.

The Wolverine
I znów jako fan komiksów nie mogę opuścić kolejnej odsłony przygód najbardziej tajemniczego bohatera Marvela. Chociaż film ma się skupić na jego perypetiach w Azji a jeżeli dobrze pamiętam to tamte przygody komiksowe jakoś nie były za ciekawe... ale zobaczymy, może coś zmienią.


Drogówka
Jedyny Polski film na jaki czekam w 2013. Jest to kolejna produkcja Smarzowskiego, autra średniego "Wesela", świetnego "Domu złego" oraz kiepskiej "Róży". I to ten środkowy zrobił na mnie takie wrażenie że czekam jak na szpilkach na "Drogówkę". Nie przepadam za Polską jakokolwiek produkcją ale Smarzowski potrafi jednak coś zrobić dobrego. Jedyny minus to to że jest dużo przemocy i wulgaryzmu. Tak też będzie w najnowszym filmie.

Pacific Rim
Ech... już wspomniałem w tym zestawienu o jednym panu - Guillermo del Toro. On ma reżyserować ten film. Będzie to jakby fabularna wersja anime "Neon Genesis Evangelion" tylko zmieniona trochę historia i oczywiście zamerykanizowana. Czyli kosmici, wielkie roboty i wielka zadyma. A gdzieś w tle aktor Idris Elba, śwetny aktor ze świetnego serialu "Luther".
TRAILER

Stoker
Thiller w reżyseri Koreańskiego "Oldboya" z Nicole Kidman i Mia Wasikowską. Na początku myślałem że historia będzie o życiu Brama Stokera a tymczasem zbierzność nazwisk to jedyne powiązanie. Aczkolwiek po trailerze zaciekawił mnie film.
TRAILER

Sin City: A Dame to Kill For
Widziałem "Sin City - Miasto grzechu", przeczytałem wszystkie komiksy z tej serii Franka Millera więc muszę i ten film zobaczyć. Szczególnie że jest świetna obsada i szykuję się niezła jazda.


W ciemność: Star Trek
No dobra, nie lubiłem tych starych wersji "Star Treka". Żadnej. Ani seriali ani filmów. Jednak od czasu nowej wersji J.J. Abramsa ( to ten od "Zagubionych") pokochałem tą seria... zaraz za "Star Wars", tego nic nie przebiję. Tak więc obejrzę i to.
TEASER






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz