wtorek, 9 kwietnia 2013

Dług

Polskie kino jest raczej kiepskie i aby znaleźć coś dobrego trzeba po prostu szukać a nie tępo oglądać każdą kolejną produkcję. Dług nie jest wyśmienitym filmem ale spokojnie mogę napisać o nim dużo dobrego.

OCENY:
moja........7
filmweb....7,9/10
imdb........7,6/10

Każdy już wie że historia opowiedziana w filmie jest prawdziwa i rzeczywiście coś takiego się zdarzyło. Każdy też wie jak się skończyła. Bandzior zginął a mordercy poszli do więzienia. Obecnie już są na wolności i chyba prowadza spokoje życie, przynajmniej tak gdzie wyczytałem. Nie będę opisywał fabuły tylko skupię się na wykonaniu. Pierwsze co się rzuca w oczy to ruchy kamery które pobudzają deprechę od samego początku. Czasami nawet nie widać całych twarzy aktorów i obraz cały czas lata. Nie wiem jak to zostało zrobione ale pierwszy raz widziałem coś takiego w filmie. Ciężko mi to dokładnie opisać, trzeba to zobaczyć. Aktorzy grają świetnie, nie wiedziałem że mamy takich dobrych. Jedynie Joanna Szurmiej-Rzączyńska która grała Basie nie dawała rady. Sztuczna i w ogóle nie pasowała do reszty obsady. Chyra mimo znów małej roli (wcześnie widziałem go w Symetrii) świetnie wczuwa się w granego bohatera. I jeszcze główny aktor - Gonera - bardzo fajnie poradził sobie z tą dramatyczną rolą. Film nie jest dla wszystkich bo w sumie opowiada o ciężkich przeżyciach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz