sobota, 7 grudnia 2013

Iluzja

Świetny film.

OCENY:
filmweb     7,4
imdb         7,2
moja         8

I jeszcze jeden film z polecenia kolegi z pracy.  Sama wzmianka ze czterej magowie okradają bank na innym kontynencie jest wystarczającą zachętą do obejrzenia. I rzeczywiście film wciąga od pierwszych minut. Nie ma tu wprowadzenie do fabuły czy jakoś tak od razu coś sie dzieje co nas zachęca do oglądania dalej. Potem przez chwile tempo zwalnia aby znów jakoś nas zaskoczyć akcją i zaskoczeniem.  Nie ma tutaj czasu na chwile nudy bo od początku jesteśmy ciekawi jak oni to zrobili albo zrobią. Główny prym z aktorów wiodą Jesse Eisenberg i Woody Harrelson ale obsada cala jest świetna, no może oprócz tej Francuzki która nie przypadła mi do gusty i przeszkadzał mi jej akcent.  Jedni sie rzadziej pojawiają i mówią inni jak wspomniałem więcej i jakby na nich sie skupia show to wszyscy tworzą zgrana paczkę. Mam nadzieje ze w drugiej części (tak tak już słyszałem ze ma powstać) zostaną starzy i pojawia sie nowi równie dobrzy. Polecam bo w dobie efektów specjalnych i walk superbohaterów rzadkością jest naprawdę ciekawa i wciągająca fabula. Ten film to ma. Bez zbędnych gadanin i nudnych scen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz