czwartek, 5 grudnia 2013

Pacific Rim

Czekałem na ten film długo i wreszcie obejrzałem.
I nie padłem z wrażenia ale i nie zasnąłem z nudów.
Na pewno obejrzałbym kontynuacje.


OCENY:
filmweb   6,6
imdb        7,2
moja        6

Od początku chciałem zobaczyć ten film, prawdziwe Mechy a nie w anime, ogromne bestie-kosmici którzy wbrew pozorom wyłażą z wody no i oczywiście walki wśród wieżowców. Bomba. I w dodatku reżyseria Guillermo del Toro. Atomowa bomba. Wiec siadam i oglądam z wielkimi oczami i... To co wymieniłem mnie nie zawiodło. Efekty są rewelacyjne i żałuje że nie widziałem tego w kinie w 3D. Walki gigantów są pełne szczegółów i kolorów przez co czasami ciężej dojrzeć co się dzieje ale są ekstra. Cala reszta niestety kuleje. Aktorzy są beznadziejni. Widząc co sie już dzieje sadziłem ze Idris Elba coś pokarze ale nie. On już zawsze zostanie Johnem Lutherem. Naprawdę cala obsada jest do bani. Rozumiem ze chyba był taki zamysł trochę przerysować ale no bez przesady. Może też większość kasy wydali na efekty wiec musieli brać to co było. Film fabularnie jest beznadziejny, praktycznie po za walkami to cala reszta jest przewidywalna i nie ciekawa. Mimo tego wszystkiego polecam bo stwory są rewelacyjne a zobaczyć Mecha machającego mieczem którego prowadzi Azjatka wykrzykująca po swojemu "to za moja rodzinę" spodoba sie wszystkim fanom anime.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz