wtorek, 11 listopada 2014

Czarownica

Zupełnie nowe spojrzenie na starą baśń. 
I ta wersja bardziej mi się podoba.

OCENY:
filmweb   7,4
imdb        7,1
moja         7

Głownie chciałem ten film obejrzeć dla roli tytułowej bo fabułę to już znałem albo się domyślałem przynajmniej w większości. Natomiast Angeline zobaczyć z rogami i z nienaturalnie wystającymi kościami policzkowymi nie codziennie można oglądać. Kreacja Diaboliny w jej wykonaniu jest świetna. Trochę śmieszna ale cały czas nie można zapomnieć ze po trosze straszna. Reszta obsady nie powala a szczególnie Sharlto Copley który od czasu "Dystryktu 9" nadal nie może natrafić na fajną role. Jest to produkcja Disney więc należy pamiętać że główni odbiorcy to już nie dzieci ale jeszcze nie dorośli więc całość jest okraszona taką pogodna atmosferą. Mimo tego fajnie się poczuć przez chwile młodszym i jeszcze raz obejrzeć Śpiącą królewnę z innej perspektywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz