piątek, 19 grudnia 2014

Dochodzenie (sezon 1)

Obecnie chyba najlepsze seriale
to seriale kryminalne. Jak na razie żaden inny 
gatunek nie trzyma lepiej w napięciu. A "Dochodzenie"
jest świetnym na to przykładem.

OCENY:
moja                   7
tv.com                 8,5
rottentomatoes    8,8


Patrząc na całość to serial jest słaby bo tylko 4 sezony z czego ostatni z innej telewizji i z tylko 6 odcinkami a dodatku jest to remake skandynawskiego serialu. Skoro jest taki dobry serial to czemu tak mało epizodów? A no właśnie tak się rządzi telewizja. Mała oglądalność = małe zarobki = kończymy z z serialem. Natomiast fani zostają z niedosytem. "Dochodzenie" opowiada o pani detektyw która ma problemy z nastoletnim synem to jeszcze przez swoje zaangażowanie w prace z kochankiem. To jednak jest poboczny temat, główny to morderstwo nastoletniej Rosie Larsen. Inne to jak sobie radzi rodzina zamordowanej ze stratą i walka nowego kandydata na burmistrza o stołek. Jest to naprawdę świetny kryminał trochę kojarzący mi się z "Twin Peaks" tylko bez tych dziwnych paranormalnych akcji. Jednak przytłaczając, ponura atmosfera jest identyczna. Dla mnie. Aktorzy mimo że ich nie znam są rewelacyjni. Chociaż na początku myślałem że aktorka grająca główną detektyw nie poradzi sobie z rolą to na szczęście się pomyliłem. Towarzyszy jej (również pozytywne zaskoczenie) bardzo dobry Joel Kinnaman gwiazda nowego "Robocopa". Mimo że dla niektórych zagadka morderstwa będzie dłużyc dla mnie jest bardzo dobrze po za mało znaczącymi błędami. Mi się bardzo podobał i w styczniu będę oceniał 2 sezon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz