wtorek, 9 grudnia 2014

Strażnicy Galaktyki

No, kolejna mega produkcja Marvela,
tym razem całkowicie w kosmosie. 
Dużo efektów, dużo walki, trochę 
śmiechu a na koniec jak to u Disneya
wszyscy się przytulają.

OCENY:
moja         6
filmweb    7,7
imdb        8,3

Napaliłem się na ten film nie miłosiernie. Jak byłem mały lubiłem z bratem czytać komiksy/powieści graficzne. Jakoś mnie to interesowało te połączenie obrazu i książki. Nie zapomnę kultowe Mega Marvel czy wydawnictwo TM-SEMIC. Zainteresowanie powieściami graficznymi w jakimś stopniu zostało do dzisiaj, dlatego oglądam każdą jej ekranizację z wielkim zainteresowaniem. Tak było i tu. Nie zawiodłem się było wszystko czego się spodziewałem w tego typu filmie ale miałem nadzieję że będę miał oczy szeroko otwarte razem z gębą do ostatniej sceny. Nie było jednak tak.  "Avengersi" podobali mi się bardziej. Ciekawsi bohaterowie i ciekawsza fabuła. Może na niekorzyść przemawiał fakt że nie znam tych postaci jak tamtych. Jak już wspomniałem akcji jest wiele ale należy pamiętać że to nadal film Disneya. Zero jakichś mroczniejszych, straszniejszych i w ogóle skomplikowanych rzeczy. Oczywiście Happy End i morał jesteśmy przyjaciółmi i trzymajmy się razem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz