wtorek, 31 marca 2015

Star Wars Pinball


Miłe zaskoczenie
Co może być nowatorskiego w pinballu po za zmianą samej szaty graficznej i świecidełek? Raczej nic. Tak sądziłem gdy grałem na pierwszym stole tej gry. Gdy zaczęło mi się nudzić zamiast odinstalowania ściągnąłem kolejny stół. Na trochę wciągnąłem się znów ale po kilku grach doszedłem do wniosku że jakby wszystko się powtarza i zaczęło się robić monotonne. Ściągnąłem kolejny stół i znów się wciągnąłem. Mimo ze to ciągle jedna kula  i dwie a czasami cztery wajchy do jej odbijania przy każdym stole gra się troszkę inaczej. 

Co jeszcze
W czasie gry na małym ekraniku możemy zobaczyć fragmenty sławnej trylogii a w tle słychać wszędzie znaną ścieżkę dźwiękową. Po za tym pojawiają się wszystkie postacie z sagi i musimy niektórym pomoc a innych pokonać za pomocą celnych uderzeń kulka w dane miejsce. Oczywiście
po udanie wykonanej misji dostajemy punktowy bonus. Wiadomo że jest to gra tylko dla fanów serii ewentualnie dla fanów pinballu. Jak dla mnie najfajniejszy pinball w jaki grałem a przede mną jeszcze z bohaterami z MARVELA i serialu "The Walking Dead".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz