piątek, 3 kwietnia 2015

Interstellar

Na początku wciąga i ciekawi. Potem zaczyna nudzić.

OCENA: 6

OPIS:
Świat przyszłości, mało żywności ludzie umierają przez wszędzie obecny pył w powietrzu. Specjalna grupa z NASA wysyła ludzi do niedawno zauważonej czarnej dziury z nadzieją że to portal do innych galaktyk.

MOIM ZDANIEM:
Spodziewałem się większego wow po tym filmie. Nolan i McConaughey zapowiadali coś wielkiego. Zawiodłem się i to bardzo. Nie jest to może naukowy bełkot ale dla mnie wydaje się ten film za trudny. Efekty robią wrażenie i chyba tylko to bo i aktorzy nie przykuwali mojej uwagi. McConaughey wczuwa się w role ojca chcącego przede wszystkim ratować rodzinę a Hathaway nigdy mi się nie podobała. Pokręcona fabuła z czasem i czasoprzestrzenią nie przemawia do mnie i moim zdaniem zamiast dobrego sci-fi powstał średni film fantastyczno-naukowy. Jedynie Hans Zimmerman mnie nie zawiódł, Muzykę jaka stworzył jest fajna i bardzie interesuje od obrazów na ekranie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz