niedziela, 8 września 2013

Niesamowity Spider-Man

Nowy, bardziej lateksowy z mocniejszą siecią z nowa laską
i nie taki śmieszniejszy jak poprzednie wersje.

OCENY:
moja          8
filmweb      6,7
imdb          7,1

Film przyjemnie się ogląda, nie są to zmarnowane dwie godziny, przy piwku miło mija czas oglądając jak pająk tłucze się z jaszczurką. Jednak jako fan komiksów (m.in. pajęczaka) nadal nie jest to wersja wierna oryginałowi. Wiem, czepiam się. Po za tym nie podoba mi się ta nowoczesna wersja. Komórki, laptopy, samoloty, windy... eeee przesadziłem chyba, wiecie o co mi chodzi. Narzekam od początku ale ocena nawet wysoka. To w końcu jak, zapytacie. A no efekty specjalne bardzo mi się podobały a Lizardman ekstra został pokazany. Choreografia walk jest również... pociągająca (nie wiem czy to dobre słowo ale niech zostanie), szczególnie w bibliotece szkolnej gdzie widzimy (jak w każdym filmie z MARVELa) króla komiksu Stana Lee. Ten cały wyłuskany Człowiek-Pająk jest naprawdę fajny tylko trochę momentami wygląda... ciotowato ale nie tak jak Tobey Maguire który już samym wyglądem rozśmieszał lecz tak... no... zobaczcie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz