środa, 11 września 2013

Peter's Web

Chociaż sam nie mam możliwości (brak ekipy, sprzętu i czasu) to widzę że niektórym niczego nie brakuję łącznie z pasja i tworzą świetne filmy mimo małego budżetu. Ten Spider-Man śmiem twierdzić jest lepszy od pierwszej trylogii i od początku drugiej.

OCENY:
moja          10
filmweb      brak
imbd           brak

Będąc dalej w klimacie Człowieka Pająka postanowiłem zrecenzować wam jeden z najlepszych Fan Filmów o tymże bohaterze i w ogóle jakie widziałem. Mimo że widziałem go z dwa miesiące temu ale jakoś nie było czasu... W zasadzie jest to sześć filmów krótkometrażowych (serial fanowski?) o początkach pajęczaka. Wspólny tytuł to taki jak w tytule natomiast podtytuły każdego z nich to kolejno: Becoming the Spider, Accepting the Curse, Darker Days, Buried Alive, Entangled Within, End or the Beginning. Przede wszystkim to czym pochwale film to dbałość o szczegóły i wierność oryginałowi. Kostiumy są fajnie zrobione ale nie ma szału. Efekty też są marne, widać że wykorzystano najprostrzy program (paint?). Całość jednak nadrabia klimat który jest ekstra. Fabuła wciąga lepiej jak Tobey Maguire swoją pajęczynę. I jeszcze fajne jest to że nie mamy tylko Spider-Mana, rodzina, te jego laski i główne czarne charakterki. Tak jak w komiksach wiele pobocznych super bohaterów i anty bohaterów. Nawet pojawia się Reed Richards i Bruce Banner (dla niewtajemniczonych: szef Fantastycznej Czwórki i Hulk). Obsada również nie jest najgorsza, widać że to amatorka ale główny aktor (reżyser również całego projektu) daje czadu. Kto twierdzi że trzeba mieć budżet i super efekty by film był dobry musi obejrzeć ten Fan Filmo-Serial. Oczywiście nie może być sceptycznie nastawiony do komiksowych bohaterów (tak, tak mam tu kogoś konkretnie na myśli). Całość na szczęście można zobaczyć online za darmo. Niestety oficjalna strona produkcji już nie działa a Roger King (reżyser) zniknął, nic nie znalazłem czy jeszcze tworzy czy dał sobie już spokój.
linki do filmów pod okładkami
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz