środa, 11 lutego 2015

2 siostry

Komiks szpiegowski dziejący się w czasie drugiej wojny
światowej. Poznajemy młodą dziewczynę która dostaję szanse
pracy dla rządu jako szpieg. Między czasie poznajemy
jej przeszłość.



Komiks składa się z jednego zeszytu czyli jest tzw. one-shot'em. I jest cały czarno biały co na początku dla przemawiało na nie korzyść. Potem przez jedną trzecia nikt nic nie mówi a przez resztę bardzo mało jest dialogów. Przez to nie do końca rozumiałem fabułę. Przez brak kolorów czasami nie odróżniałem bohaterów i to spowolniało czytanie bo musiałem się ostro wczytać czy przypatrzeć. Jednak zakończenie mimo czasami nie zrozumienia niektórych zachowań bohaterów było zaskakujące. I podobało mi się na tyle że przeczytałem jeszcze raz i przy tym drugi dopiero zrozumiałem wszystko i doszedłem do wniosku że to super pozycja. Na koniec wspomnę że można ją przeczytać po polsku dzięki ludziom z grupy Grumik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz