poniedziałek, 6 maja 2013

Tato

 Film niby porusza ważny temat ale jakoś to wszystko mizernie wyszło. Wiadomo, stary to film jednak nie tłumaczy to prostej fabuły i dziwnych czasami zachowań bohaterów to porostu kiepski film.

OCENY:
moja          5
filmweb     7,6
imbd          7


Nie mam tu co podważać tego że Tato to jeden z bardziej znanych naszych rodzimych produkcji. Pamiętam że kiedyś mojej siostrze się bardzo podobał. I może jak bym go obejrzał te lata temu gdy wychodziłem na dwór z parówką w jednej ręce a z bułką w drugiej by poganiać się z chłopakami to może też bym się zachwycił. Teraz jednak gdy poziom filmów jest o niebo większy nawet w polskim kinie, Tato wypada strasznie blado. Nie dopracowany scenariusz, częste nie potrzebne sceny, nie mówiąc już o dialogach no i jeszcze beznadziejne zachowania bohaterów o czym pisałem na wstępie. Linda jakoś daje sobie rady w przeciwieństwie z całą resztą. No naprawdę dziwie się że na stronach filmowych zaliczył tak wysokie  noty. Nie wszystko jest beznadziejne bo miło się oglądało i nie nudziłem w ogóle ale nigdy już nie wrócę do tego filmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz