czwartek, 21 marca 2013

Sherlock (sezon 1)

Rzadko oglądam seriale bo nigdy nie wiadomo czy będzie warto spędzić łącznie tyle godzin przed ekranem oglądając przygody jednego bohatera. Dlatego zaledwie trzy odcinki z jakich się składa pierwszy sezon Sherlocka skusiły mnie na ten serial. Ale nie tylko to. Wcześniej oglądałem podobnie zrobiony (I sezon - 6 epizodów, II sezon - 4 epizody) serial Luther który wyprodukowała ta sama telewizja czyli BBC. I ten drugi był super wiec czemu nie ten o słynnym detektywie również. Każdy odcinek to niemalże osobny film bo trwają po półtorej godziny. Pierwszy porwał mnie na tyle że musiałem zobaczyć kolejny. Drugi jest już trochę gorszy ale trzeci nadrabia bardzo. Fabuły są ciekawe i sprawnie skonstruowane, nie zauważyłem żadnej naiwności i nabierania widza. Trochę średnio podchodziłem do Sherlocka siedzącego ciągle przed laptopem czy sprawdzającego wszystko w necie ale po całym pierwszym sezonie się przekonałem. Jest to detektyw na miarę naszych czasów. Para głównych aktorów świetnie dobrani i bardzo fajnie grają. Co tu więcej pisać. Oglądajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz