poniedziałek, 4 marca 2013

Thor

W tym roku mam zamiar obejrzeć wszystkie film z MARVEL STUDIOS których jeszcze nie oglądałem. Czyli tych najnowszych zaczynając właśnie od Thora. Wszystkie wcześniejsze widziałem jak tylko była możliwość ale jakoś od właśnie tego filmu moje zainteresowanie spadło gdy słyszałem że są to kiepskie produkcje. Postanowiłem jednak zobaczyć wszystkie z jednego powodu którego nie zdradzę. Chyba że jak już obejrzę... Co do samego filmu... to nie najgorszy jednak kiepski. Aktor Chris Hemsworth jakoś mi nie pasuję do roli Thora, ma taką dziecięcą mordę. Portman nie ma szans pokazać swoich umiejętności aktorskich w takich króciutkich scenkach, Idrisa Elbe oprócz oczu to prawie nie widać a Hopkins jakoś tak... wygląda bardzo staro. Fabuła jest kiepska. Nie są wyraźnie zarysowani bohaterowie tylko każdego po trochu ile się da wepchnęli na mus. Aż boje się co to będzie przy Avengers gdzie tam jest cała plejada. Mimo że na tle innych z Marvela filmów Thor nie jest najgorszy to jednak nie polecam. Prawie żadnej scenografii tylko efekty, efekty i efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz