czwartek, 8 stycznia 2015

Magic Mike

Wbrew pozorom nie jest to tylko film dla
kobiet stęsknionych do umięśnionych torsów.

OCENA:7

OPIS:
Historia jednego striptizera który mimo pracy nie branej przez nikogo na poważnie (chyba że panie co przychodzą go oglądać) chciałby coś zmienić.

MOIM ZDANIEM:
Od pierwszej chwili jak zobaczyłem plakat do tego filmu pomyślałem: "No nie kolejny film o homoseksualistach". Potem w czasie szukania czegoś dla żony przeczytałem opis do filmu i zmieniłem zdanie. I dobrze zrobiłem bo utwierdziłem sie że Channing Tatum jest wszechstronnym aktorem, zagra chyba w każdej produkcji od tanecznego przez komedie a kończąc na dramacie. Oprócz niego widać na ekranie też świetnego Matthew McConaughey, zdobywce Oskara w 2014. Panie na pewno będą zadowolone ilością testosteronu i gołych klat na ekranie. Panom mimo tego nie odradzam oglądania bo jakoś nie wali tak to po oczach żeby odwracać wzrok. Po miedzy tańcami pół nagich facetów mamy problemy bohaterów z pieniędzmi, narkotykami ale i uczuciami. Film mi sie podobał i z chęcią zobaczę drugą cześć którą podobno maja zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz